Pytania i odpowiedzi

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – zapoznaj się z nimi i dowiedz się więcej o naszym symulatorze.

Jak się ubrać?

Należy ubrać się w wygodny strój niekrępujący ruchów. Obuwie z płaską podeszwą – szpilki w kokpicie są dosyć niepraktyczne 🙂

Czy jest jakaś granica wiekowa?

Z punktu widzenia uczestnictwa w sesji nie ma takiej granicy, ale z racji specyfiki przekazywanej wiedzy, odległości do sterów zachęcamy, aby nasi najmłodsi Kapitanowie mieli ukończony 10 rok życia.

Czy można przyjść z osobami towarzyszącymi?

Oczywiście! Do kokpitu poza klientem-kapitanem mogą wejść jeszcze 4 osoby towarzyszące i obserwować przebieg lotu z bliska. Na drugim fotelu zawsze siedzi nasz instruktor.

Czy wymagana jest wiedza lotnicza?

Nie. Nasi instruktorzy zawsze towarzyszą Wam podczas całego rejsu i udzielają odpowiedniego instruktażu oraz wskazówek. Poziom przekazywanej wiedzy zawsze dostosujemy indywidualnie.

Czy trzeba dokonywać rezerwacji?

Tak. Przed wizytą u nas należy dokonać rezerwacji poprzez stronę internetową, kontakt telefoniczny lub mailowy.

Jak długo są ważne vouchery?

Nasze vouchery ważne są przez 12 miesięcy od daty zakupu.

Czy istnieje możliwość zmiany rezerwacji?

Tak, w takim przypadku należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo i ustalić nowy termin wizyty. Prosimy jednak o dokonywanie przemyślanych rezerwacji.

Czy można wykorzystać swój czas wg własnego pomysłu?
Jak najbardziej! W takiej sytuacji prosimy o wcześniejszy kontakt na adres kontakt@jet-team.pl Wspólnie ustalimy przebieg sesji i umówimy termin – jesteśmy bardzo elastyczni pod tym względem, co wyróżnia nas wśród innych symulatorów tego typu.
Gdzie nas znajdziesz?

ul. Głębocka 5,
03-287 Warszawa

Zapisując się na newsletter, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych na zasadach określonych w Polityce prywatności.

gtag('config', 'AW-673912627');